今天呢要來跟大家推薦
小小C很喜歡的一首經典老歌
Lobo的"How can I tell her"








曾經有個人送過我這首歌
當時候和現在聽這首歌的感覺不同
我想是心境不同了 體會也不一樣
由無奈放手轉而成為甜蜜的某個片段
而Lobo的歌聲 一直如此感動著我

多年後聽到這首歌 才恍然想到有段這樣的過去
果然人的回憶會隨著時間跳著 然後不見
現在只有甜甜的一種味道 想起曾這樣被深愛著
和大家一起分享這首歌 一起感動一下吧!!


=============================================
How can I tell her      Singer: Lobo

She knows when I'm lonesome
當我寂寞時,她明白
She cried when I'm sad
當我悲傷時,她哭泣
She's up in the good times
快樂的日子裡,她神采飛揚
She' s down in the bad
悲傷的日子裡,她心情低落
 
Whenever I'm discouraged
當我心情沮喪
She knows just what to do
她知道該怎麼做
But girl, she doesn't know about you
但是,女孩!她不知道妳的存在

I can tell her my troubles
我可以對她傾訴我的煩惱
She makes them all seem right
她可以解決一切
I can make up excuses
我可以捏造各種理由
Not to hold her at night
不在夜裡擁抱她

We can talk of tomorrow
我們可以談論未來
I'll tell her things that I want to do
我會告訴她我想做的事
But girl, how can I tell her about you
但是,女孩!我該如何告訴她關於妳的事?

How can I tell her about you
我該如何告訴她關於妳的事?
Girl, please tell me what to do
女孩,請告訴我該怎麼辦?
Everything seems right whenever I'm with you
和妳在一起時,一切似乎理所當然
So girl, won't you tell me
所以,女孩!告訴我
How to tell her about you
該如何告訴她關於妳的事?

How can I tell her I don't miss her
whenever I'm away
我怎能告訴她:當我出門在外我並不想她
How can I say it's you and I think of
every single night and day
我怎能說朝思暮想的人是妳
But when is it easy
telling someone we're through
何時才能自在的告訴別人我們的事
Ah girl, help me tell her about you
啊 !女孩,幫我告訴她關於妳的事  

arrow
arrow
    全站熱搜

    pclovehome 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()